Soutěž o víkendový pobyt v hotelu SEN v Senohrabech u Prahy

Čtenáři, kteří správně odpoví na soutěžní otázky, budou zařazeni do slosování o víkendový pobyt pro dvě osoby (pátek-neděle) s polopenzí ve wellness hotelu SEN v Senohrabech u Prahy.

Soutěž o 2 vstupenky do AQUAPALACE Praha-Čestlice

Čtenáři, kteří správně odpoví na soutěžní otázky, budou zařazeni do slosování o 2 vstupenky do Aquapalace Praha-Čestlice.

Soutěž o 1x celodenní pobyt v centru WELLNESS a REHABILITACE Svaté Pole

Čtenáři, kteří správně odpoví na soutěžní otázky, budou zařazen do slosování o 1x celodenní pobyt (s procedurami a obědem) v centru rehabilitace a wellness Svaté Pole.

Soutěž o vstupenky na kosmetický veletrh WORLD OF BEAUTY & SPA, který se koná 10. - 11. března 2017

Prvních deset soutěžících, kteří správně odpoví na otázku, získají 2 VIP vstupenky na veletrh WORLD OF BEAUTY & SPA jaro 2017.
Hotelový úspěch - autor: Marta Csontosová

Hotel Panorama si za dva roky (otevřeno v květnu 2014) dokázal vybudovat v lázních Trenčianske Teplice silnou pozici.

Hotelový úspěch

Otevřít nový hotel na místě s koncentrovanou konkurencí chce velkou odvahu. Ale pak, když už rozhodnut přijde, kdo by rezignoval na úspěch?

Před dvěma lety jsem si v Trenčianskych Teplicích dobře prohlížela hotel Panorama ještě před otevřením. Zastavila jsem se neohlášeně. Manažer k dispozici nebyl a řemeslníci mne dovnitř nepustili. Tehdy jsem byla rozmrzelá, že neuvidím nové interiéry, dnes jsem tomu omezení ráda. Alespoň byl čas soustředit se na místo, kde hotel stojí, jak vypadá zvenčí a jak zapadá do prostředí.

Z jedné strany je sousedem Panoramy apartmánový hotel, z druhé strany dům, v jehož přízemí je květinářství, před Panoramou jezdí rekreační vláček. Trochu mne tehdy mýlilo, že je vchod do hotelu těsně u příjezdové silnice. Bylo jasné, že se architekt musel popasovat s prostorem a vyřešit vše tak, aby hotel působil vlídně a aby hosté nedostatek prostoru kolem hotelu nevnímali. Tak se například stalo, že architekt vykouzlil u hotelu zahradní kavárničku, navazující na vnitřní restauraci a lobby bar. Není to ale obyčejná zahradní restaurace, tato má i vlastní vodopád, ve stále teplejších a delších letních sezonách velmi vábivé pozvání pro žíznivé pocestné.

Před dvěma lety jsem se neodvážila předpovědět Panoramě budoucnost a už vůbec ne rychlý nástup úspěchu. Úspěch ale přišel. Na čem je postaven?

Hotel musí mít bazén

Když se majitelka hotelu paní inženýrka Mišíková rozhodovala, do jaké investice se v Trenčianskych Teplicích pustit, měla na vybranou. Rekonstruovat starý lázeňský dům, nebo se poohlédnout po parcele a postavit hotel nový? První variantu po delším váhání zavrhla, ale poblíž lázní nebyl ani výběr pěkných volných parcel… Prostor pro nový hotel se nakonec doslova otevřel na tenisových kurtech, které se jejich majitel rozhodl prodat. Architektonické návrhy se hned zalíbily, ale řešení interiérů byl proces, v němž hrála určitě velkou roli zkušenost majitelky z provozování hotelů ve Františkových Lázních a také v Německu. Inženýrka Mišíková nedala na teorii, že je bazén je ekonomicky velká zátěž, která se nevyplatí. Věděla, že hosté jsou stále náročnější. I v Karlových Varech dobudovávaly nedávno bazény tak známé hotely jako je Pupp, Imperial, Thermal, v Mariánských Lázních vybudovali docela nedávno velký krásný bazén s wellness službami v zahradě pětihvězdičkového rezortu Hvězda.

Panorama v Trenčianskych Teplicích má velký vnitřní bazén a ten láká nejen hotelové hosty, také lidi z hotelů bez bazénu a místní. Lákadlem je také privátní wellness zóna s vířivkou. Inženýrka Mišíková je přesvědčena, že kdyby byl prostor u hotelu, určitě vybudují i bazén venkovní.

Fakta o Panoramě

1/ Nešetřilo se na technickém vybavení hotelu (klimatizace, osvětlení, dekorace, tepelné čerpadlo, služby interiérového designéra (hotel je zařízený vkusně, ale bez pompézního vybavení – to hosty obvykle odrazuje). Hotel má 140 lůžek v 71 pokojích. O hosty pečuje během roku 20 stálých zaměstnanců, v letní sezóně je pracovníků dvojnásobek.
2/ Personál pracuje se stejným nasazením, jako majitelka hotelu. Chápou, že pouze spokojený host se do hotelu vrací a doporučí hotel i svým přátelům, kolegům.
3/ Obsazenost hotelu je v průběhu roka 53 procent, v září 2016 byla přes 74 procent. Hosty jsou obyvatelé SR a ČR, kteří chtějí pobýt v moderním lázeňském hotelu s dobrým wellness centrem.
4/ Majitelka buduje dobré vztahy s lázněmi Kúpele Trenčianske Teplice, rozvíjí místní tradice (akce Čaje našich babiček, promítání prvorepublikových filmů), a velmi zaměstnaným hostům nabízí „bussines snídaně“.
5/ Základem hotelové kuchyně jsou čerstvé suroviny, jídelní lístek se mění každé tři měsíce – kopíruje změnu ročních období. V Panoramě vaří mladí kuchaři, kteří si rozumějí nejen věkem, ale i pohledem na přípravu pokrmů.

Docela zajímavá je odpověď paní majitelky na otázku, co by udělala jinak, kdyby rozbíhala dnes vlastní lázeňský hotel na Slovensku. A pouštěla by se vůbec do takového podnikání v Trenčianskych Teplicích?
„Někdy si říkám, že bych se do budování nového hotelu nikdy nepouštěla, jindy jsem naopak, vděčna za tuto zkušenost a za možnost realizovat se v rodném kraji. Za všemi zkušenostmi jsou lidé (samozřejmě, že mám i negativní zkušenosti), ale dnes jsem opravdu hrdá na kolektiv lidí, který se mi povedlo v Panoramě poskládat.“

 
PŘÍLOHY
Reklama

TOPlist