Soutěž o víkendový pobyt v hotelu SEN v Senohrabech u Prahy

Čtenáři, kteří správně odpoví na soutěžní otázky, budou zařazeni do slosování o víkendový pobyt pro dvě osoby (pátek-neděle) s polopenzí ve wellness hotelu SEN v Senohrabech u Prahy.

Soutěž o 2 vstupenky do AQUAPALACE Praha-Čestlice

Čtenáři, kteří správně odpoví na soutěžní otázky, budou zařazeni do slosování o 2 vstupenky do Aquapalace Praha-Čestlice.

Soutěž o 1x celodenní pobyt v centru WELLNESS a REHABILITACE Svaté Pole

Čtenáři, kteří správně odpoví na soutěžní otázky, budou zařazen do slosování o 1x celodenní pobyt (s procedurami a obědem) v centru rehabilitace a wellness Svaté Pole.

Soutěž o vstupenky na kosmetický veletrh WORLD OF BEAUTY & SPA, který se koná 10. - 11. března 2017

Prvních deset soutěžících, kteří správně odpoví na otázku, získají 2 VIP vstupenky na veletrh WORLD OF BEAUTY & SPA jaro 2017.
Vkročte, nech sa páči. - autor: Marta Csontosová
Trenčianske Teplice se otevírají lázeňskému světu. Stačí vkročit do wellness hotelu Panorama.

Vkročte, nech sa páči. Nám sa tu páči.

Tento nový wellness hotel v Trenčianských Teplicích je ve svém základě jednoduchý, neprovokuje, nekřičí. Propracovanou wellness filozofii lze objevit už přede dveřmi. Nemusíte překonat jediný schůdek, když si chcete třeba jen posedět u kávy. Lze odolat klidnému posezení u vodopádu tekoucí vody, stékající z květinové stěny?

Ne vždy si všímám ve wellness hotelích recepce a lobby barů. I ty sebehezčí často vypadají jedna jako druhá, ale recepce v Panoramě se řešením vymyká. Z nenápadného minimalismu vyruší „živé“ obrazy a odpočinkový kout, vybavený malými pohodlnými svěže zelenými křesílky. Vtipně řešený odpočinkový kout ladí s těmi nezvyklými obrazy, lákající do slovenské přírody. Obdivujme, ale nezapomeňme, jsme v recepci hotelu Panorama, který si sebevědomě říká luxury wellness hotel. I proto netrpělivě kráčím do prvního patra, kde jsou všechny wellness aktivity i odpočinkové procedury shromážděné. Tušíte správně, řešení wellness centra není nijak průměrné. Lázeňský wellness hotel nemůže mít přece obyčejné wellness centrum. Vstup pouze s návleky respektují i mladí hokejisté, jejichž angličtina prozrazuje, že nejsou ze Slovenska ani z Česka. Disciplinovaní, upravení. Naši patnáctiletí by určitě byli hlučnější. Dva kluci směřují do fitness centra, jeden zůstává čekat ve wellness recepci na masáž. Setrváme v recepci pár minut společně a obdivuji, jak klidně a bez zábran si umí udělat mladý cizinec pohodlí. Když se objevuje paní masérka, chlapec jí vysvětluje, že ho začala po dnešním tréninku bolet záda. Domluvili se na částečné masáži zad v trvání 30 minut, spolu odcházejí na příslušné pracoviště a my máme příležitost v klidu prozkoumat celé wellness centrum.

Vpravo vířivé vany a bazén. Vlevo fitko.

Jen otevřeme dveře s označením BAZÉN a podívejme se, co se tady nabízí hostům. Kdo by čekal symbolický bazének, bude překvapen. Krásný velký bazén, ve kterém se můžeme rehabilitovat, ve kterém si můžeme zaplavat. Komu se plavat už nechce, kdo už rehabilitovat nechce, může jít relaxovat do vířivky, nebo po osušení ještě do sauny a na masáž. Nakonec, nebudeme tady přece pouze pozorovat dění a postávat kolem. Vyzkoušejme nějakou místní „panoramatickou“ wellnessovou specialitu. Mladý anglický fotbalista už určitě masáž skončil a z nabídky na sebe dvě dost upozorňují: vstup do wellness centra a pak pětichodové menu v hotelové restauraci (dohromady za 35 euro), dalším lákadlem v pořadí je rašelinový obklad na 20 minut, a ve stejné délce reflexní masáž chodidel a pak ještě celková masáž. Trvání celé obkladově-masážní kombinace je 60 minut. A celková cena? 25 euro.
Kulinářský zážitek si odpustíme, vítězí druhá varianta. Cestou do masérny vybavené sprchovým koutem (sprchový kout u masážního lehátka je na Slovensku předepsaná norma) míjíme několik boxů vybavených pozoruhodnými špičkovými masážními vanami. Masérka paní Miriam má patnáctileté zkušenosti s prací v Itálii a na jejím přístupu ke klientům je to znát. Dobře ví, co je klientům příjemné a jakou čáru v přístupu ke svým klientům nepřekročit. Důležitá profesionální dovednost, protože pouze umět dobře masírovat už dávno neplatí. Nejdřív se Miriam ujistí, že je rašelinový obklad přesně tam, kde to moje páteř potřebuje a velmi opatrně začíná s masáží chodidel. Velmi příjemné a uklidňující, následná masáž je klasická, proto razantnější a důkladná. Nezapomenutelný je ale závěr této masáže, kdy Miriam projela moje záda zdola nahoru velmi citlivě ručníkem.

Slovo architektky a majitelky

Laickému návštěvníkovi se může hotel buď líbit, nebo nelíbit. Nám se Panorama velmi líbila, ale ať si laskavý čtenář udělá z přiložených totografií názor sám. Co si neodpustíme, je odpověď architektky Veroniky Kašparové na otázku, jakou myšlenkou se řídila při navrhování. „Zadání majitelů bylo jednoznačné: jedná se o wellness hotel, který má vzbuzovat v hostech příjemné pocity, nesmí působit okázale. Snažila jsem se tedy nastavit příjemnou atmosféru, sladit barvy i prvky přírody (hlavně vodní prvky, vždyť hotel je lázeňským hotelem). Barvy jsem po dohodě s majiteli volila neutrální s tím, že oživující barvy zvolíme až při dokončování interiérů. Shodli jsme se, že neutrální barvy nejlépe oživí svěží pastelová zelená se žlutou a to ve stejném tónu. Ve zmiňovaných barvách jsme volili balkonové posezení (dokonce na každém balkóně pohodlné plastové žluté a zelené židle), voda teče z nerezového vodopádu ve venkovní kavárně, uvnitř skel v recepci, voda proudí důmyslně i v prosklené stěně v hlavní recepci, panoramatické akvárium je ve wellness recepci. Wellness hotel Panorama je koncipovaný tak, aby se v něm dobře cítili lidé všech generací. Všechny hosty upozorňujeme na krásy slovenské přírody prostřednictvím nejnovější techniky: moderních barevných obrazových pohledů. Hosté nápad oceňují.

A jak vnímá konečný efekt svých vynaložených financí i energie Ing. Marta Mišíková, majitelka hotelu?

„Myšlenka na hotel v Trenčianských Teplicích se rodila od roku 2007, otevřeli jsme letos. Zdá se, že neuspěchanost se nám vyplatila, nechali jsme si čas na dotažení všech detailů do konce. Přiznávám, že jsem chtěla, aby hotel odrážel moje cítění a moje myšlenkové pochody. Cítím, že se to povedlo. Jestli se hotel líbí hostům, to musí říct sami.“

 
PŘÍLOHY
Reklama

TOPlist